5 Mart 2008 Çarşamba

MERHABA


Değerli arıcı dostlarım. Ben 1976 Kars doğumluyum şu anda Zonguldak ili Ereğli ilçesinde Din görevlisi olarak görev yapıyorum. Daha önce görev yaptığım Düzce Yığılca ilçesinde arıcılığa başladım, şu anda 20 kovan ile devam ediyorum. Bu yıl eşimle beraber gitme şerefine erdiğimiz mübarek beldede tüm Müslüman kardeşlerimize dua ettik. Allah hepimize tekrar gitmeyi nasip eylesin.

Bu sayfada ki amacım, değerli arı dostlarımı bulmak onlardan bir şeyeler öğrenmektir. Şimdiden göstereceğiniz ilgi ve yapacağınız yardımlar için Allah hepinizden razı olsun.

3 yorum:

arıbeyi dedi ki...

Merhaba sayın Hocam;
Memleketiniz Kars'ta bulunduğum 1982-1988 yıllarında hemşerilerin bizleri hep ''Hoşgeldiniz başım gözüm üstüne geldiniz''hitabıyla karşılarlardı.O ne sıcak o ne içten ve gönülden gelen samimi bir karşılamaydı. Hala etkisi altındayım.
Ben de size ''Hoş geldiniz aramıza, başımız gözümüz üstünde yeriniz var''diyor, güzel haberlerini her zaman okumak dileğiyle hayırlı olsun diyorum.Hemşehrilerine de selamlarımı gönderiyorum.

akderekars dedi ki...

vay aleykümselamaleyküm selam başım gözüm üstüneefendim

Gülüşan ŞENGÜL dedi ki...

dualarınıza içtenlikle katılıyoruz.aramıza hoş geldiniz.hakiki kafkas ırkını muhafaza edebiliyormusunuz?bu ırkın kökeninin sizin oralarda olduğunu duyuyoruz.sizin arınızın ırkı ne?gerçi ırkçılığın her nevisine karşıyım ama